2018. december 6., csütörtök

Bálint atya, a Krisztus Légiója Kongregáció papjának tanúságtétele

Szabó-Molnár Bálint LC


Bakonyszentlászlóról származom. Egyszerű, hívő családba születtem: édesapám ugyan evangélikus, de a família tagjaival együtt járt a katolikus szentmisére. Otthon a hit mellett a munka megbecsülését is megtapasztalhattam. A falusi általános iskola után Kecskeméten végeztem el a Piarista Gimnáziumot (1994-1998), de soha nem fordult meg a fejemben a papi hivatás gondolata – mindaddig, amíg meg nem ismerkedtem a Krisztus Légiója Kongregációval.



2004-ben a nyári hivatástisztázó program után beléptem a Rend németországi noviciátusába, hogy megtanuljam a szerzetesi élet csínját-bínját. 2007-ben érkeztem meg Rómába, a Rend felsőoktatási központjába. Így nem tudtam már tovább számolni, hogy hányszor jutottam el az Örök Városba, hiszen éppen itt „vertem sátrat” egészen ezen év júniusáig két évnyi Lombardiában (Olaszország) ifjúság- és hivatáspasztorációval töltött apostoli gyakorlat kivételével.

Nagy örömömre azóta (újra) Budapesten élek és immár felszentelt papként a Szt. II. János Pál Iskolaközpontban dolgozom.

Elérhetőség: bszabo@legionaries.org

Mobil: 06/20-9341-747

Bálint atya

Forrás: Szent II. János Pál Iskolaközpont - https://www.janospal.hu


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése