2012. január 29., vasárnap

Kilenced Gyertyaszentelő Boldogasszony ünnepére a Megszentelt Élet Napjára 6.


Urunk bemutatása - Praesentatio Domini

6.                  nap

„Én vagyok a jó pásztor. A jó pásztor életét adja a juhokért. A béres azonban, aki nem pásztor, akinek a juhok nem tulajdonai, amikor látja, hogy jön a farkas, elhagyja a juhokat és elfut – a farkas pedig elragadja és szétszéleszti azokat-, mert béres, és nem törődik a juhokkal. Én vagyok a jó pásztor: ismerem enyéimet, és enyéim ismernek engem, amint engem ismer az Atya, és én is ismerem az Atyát; és én életemet adom a juhokért.” János 10, 11-15



Kérdések elmélkedéshez

Nyitott vagyok-e az Úr hívó szavára, ha szeretne meghívni apostolai közé?
Imádkozom-e papi hivatásokért?
Megteszek-e mindent a hívekért, hogy minden rám bízott lélek közelebb kerülhessen szolgálatom által Istenhez?
Segítem-e közösségem papjait, imádkozom-e paptestvéreimért, hogy Jézus Szent Szíve szerint be tudják tölteni hivatásukat?

Ima

Jézusom, add kegyelmedet, hogy Szent Szíved szerinti méltó lelkipásztorok lehessenek híveid szolgálatában minden közösségben és értük vállalt áldozataink méltó gyümölcsöt teremjenek. Amen

Ego sum Pastor bonus

Ego sum Pastor bonus, Alleluia:
et cognosco oves meas et cognoscunt me meae, alleluia.
Pono animam meam pro ovibus meis, alleluia.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése