2011. november 8., kedd

Hűség Isten kegyelméhez


Szövetség – házasság – üdvösség

„Azért íme, én majd magamhoz édesgetem, és kiviszem a pusztába, hogy szívére beszéljek; és visszaadom neki attól kezdve szőlőit, és Ákor völgyét, a remény kapujául, hogy úgy válaszoljon, mint ifjúsága napjaiban,és mint abban az időben, amikor Egyiptom földjéről feljött. Akkor majd - mondja az Úr - 'Férjem' -nek hív ő engem,és nem mond többé 'Baál'-nak.  És én eltüntetem a Baálok nevét szájából, és nem említik többé nevüket. Azon a napon majd szövetséget kötök kedvükért a mező vadjával, az ég madarával s a föld csúszómászójával. És kipusztítom az íjat, a kardot és a háborút az országból, és nyugodalmas álmot adok nekik. És eljegyezlek magamnak örökre, eljegyezlek magamnak igazsággal és törvénnyel, jósággal és szeretettel, eljegyezlek magamnak hűséggel, és ismerni fogod az Urat. Ózeás könyve 2, 16-22
"Krisztus Ügye" Lelki Család

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése