2019. november 21., csütörtök

Belépés a Szociális Testvérek Társaságába

Szombati lelkinapunkon ismét örvendezett közösségünk, két új jelentkező belépését ünnepelhettük. De szóljanak ők maguk az eseményről:

 
"Milyen nagyok, Uram, műveid,milyen mélységesek gondolataid! (Zsolt 92,6) 

Hálás vagyok Istennek, hogy egy pillanatra sem engedte el a kezem. Hálás vagyok a közösségért és a közösségnek, amely nagy szeretettel befogadott."

Vadász Kinga


"Amikor értesültem a felvételemről szóló döntésről, azt éreztem, hogy ezzel Isten bíz rá örömmel és bizalommal a közösségre, ahol tanítanak, formálnak, példát adnak, hogy tovább növekedhessen az, amit eddig Tőle kaptam és Vele megéltem. Erre az ünnepre készülve megértettem annak a valóságát, hogy minden kezdettel lezárul valami és hogy amikor valami lezárul, egyben valami új kezdődik."

Naményi Ildi



Forrás: Szociális Testvérek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése