2019. november 21., csütörtök

Ima - a jó döntésért



















Néha érzem, Uram,
hogy teljesen más életre hívsz engem.                                         
Most egy kicsit még trükközgetek.
Egyik oldalról
úgy élek a földön, mint mindenki más,
tisztes, jámbor módon.
Olykor-olykor érzem, hogy ez nem elég.

Aztán többet akarok.
Látom,
hogy létezik egy magasabb és mélyebb élet,
egy olyan élet, mely jobban eltölt.

Olyankor mindent másképp szeretnék csinálni.
De hiányzik belőlem a bátorság ahhoz, hogy teljesen belevágjak.
Félek, így néző maradok,
és elégedetlen maradok.
Most is, ahogy veled beszélek,
érzem szólításodat.
De hiszen én akarom, Uram!
Alapvetően vágyom arra,
hogy teljesen veled járjam életem útját.

Segíts, hogy legyőzzem a félelmemet,
nem valami nagyszerű cselekedettel.
Az sosem fog megvalósulni.
Hanem a hétköznapok sok pici késztetésében–
azok során fog meglátszani, hogy teljesen „beszálltam-e a buliba.”
Engedd felismernem, hogy hívsz engem.
Engedd, hogy legyőzzem a bizonytalanságot és a félelmet.
Segíts, hogy legyen bátorságom a saját életemhez –
Veled, az emberekért.
Teljesen.

P. Lenfers

Forrás: Sacré Coeur Nővérek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése