2019. január 4., péntek

Így meg tudtam találni a magam útját


Mi Isten álma rólad?

 Ezer álmot adtál nekem
Magasban tartottál, magasban tartottál
És azokban az években irányítottál
így meg tudtam találni a magam útját.

Milyen hosszú ideig a szerelmed menedéket adott
Magasban tartottál, magasban tartottál
Egy kikötő visszatartotta a tengert
Így meg tudtam találni a magam útját.

Így hát hagyd, hogy ezt az álmot neked adjam
Egy másik kikötőben
Így hát hagyd, hogy ezt az álmot neked adjam
Minden egyes éjszaka és mindig.

Csak az idő tart minket egymástól távol
Magasban tartottál, magasban tartottál
A te végtelen árnyékod fogja a szívem
Így meg tudom találni a magam útját.

Magasban tartottál, magasban tartottál.

Így hát hagyd, hogy ezt az álmot neked adjam
Egy másik kikötőben
Így hát hagyd, hogy ezt az álmot neked adjam
Minden egyes éjszaka és mindig.

Ezer álmot adtál nekem
Magasban tartottál, magasban tartottál.
És azokban az években irányítottál
Így meg tudtam találni a magam útját.

Így meg tudtam találni a magam útját.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése