2014. június 28., szombat

Imádság Szűz Mária Szeplőtelen Szívéhez a hivatás megtalálásáért



Szűz Mária Szeplőtelen Szíve rejts el engem Tisztaságos Szívedbe és engedd, hogy tisztán lássam az utamat Isten Országa felé. Járj közben értem Szent Fiadnál, hogy az Ő vezetésével rátérhessek arra a hivatásra, amelyet az Úr rendelt számomra. Formálj bennem tiszta vágyakat és gondolatokat, hogy ne a saját elképzeléseim irányítsanak, hanem a Szentháromságos Egy Isten hívása és irányítása éljen bennem. Segíts, hogy mindig hűségesen szolgáljam Isten Akaratát és esdj ki kegyelmeket, amelyek a hivatásom megtalálásához és teljesítéséhez szükségesek. Erősíts meg engem vigasztalással, ha áldozatokat kell hoznom hivatásomért és Te légy mellettem minden nehézségem közepette. Te légy Szeplőtelen Szíveddel mindig példaképem, hogy szentül tölthessem be élethivatásomat és a környezetem számára is példakép lehessek. Szent Fiad Szent Szívével együtt éljetek bennem és áldjatok meg törekvéseimben és imádságaimban, hogy minél inkább az az Istennek tetsző lélek válhasson belőlem, akit a Mennyei Atya elképzelt rólam és majdan együtt örvendhessünk az angyalok és szentek közösségében a Szentháromság Egy Isten jelenlétében az Örök Hazában. Amen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése