2014. március 23., vasárnap

Az elhívás

Allison nővér a meghívásáról és a hivatásáról


"Egész kis gyerekkoromtól fogva vallásos életet éltem. De ez egy hívás az Úrtól, nem olyan, amit én tudtam volna választani. Amikor 12 éves voltam, akkor hallottam meg az Úr hívását. Egyszer mentem a repülőtérre, és legmélyen, belül hallottam egy hangot: „Krisztus menyasszonya leszel.” És ez újra megismétlődött. Tudtam, hogy valamit tennem kell, hogy erre válaszoljak, reagáljak. Ezért több testvérrel is beszéltem utána. Az egyik mondta, Allison, „össze kell törnöd az életed alabástrom edényét”. Az egyik evangéliumi történetre utalt, Mária Magdolna történetére. Az emberek kritizálták őt, mert az összes pénzét odaadhatta volna a szegényeknek, de ő elpazarolta.

Ma egy fiatal lányt megkritizálják azért, ha elkötelezi magát, konszekrált életet él, de Jézusért mindent megteszek. Én is nagyon megdöbbentem, hogy fogom összetörni az alabástrom edényt. Az egyetlen dolog, amit nem értettem, hogyan fogok tudni lemondani az anyaság utáni vágyról. Később egyre jobban megértettem, hogy a nővérek másképpen élik meg az anyaságot. A lelkek édesanyjává válnak. Jézus a jegyesed. Nőnek lenni azt jelenti, hogy szeretni és szenvedni, nővérnek lenni azt jelenti, hogy szeretni és még jobban szenvedni. Nagyobb képesség nőnek lenni. Megértettem, hogy az egyház szívében nőnek lenni az a teljes anyaság megélése. Nagyon boldog vagyok, hogy átadtam az életem Istennek. Mert ebben találtam meg a teljességet."


Forrás: Tisztán élni?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése