2019. szeptember 21., szombat

Fogadalomtétel a Sacré Coeur Nővéreknél


"Én vagyok a szőlőtő, ti a szőlővesszők. Aki bennem marad, s én benne, az bő termést hoz...Nem ti választottatok engem, hanem én választottalak benneteket, s arra rendeltelek, hogy menjetek, teremjetek gyümölcsöt, maradandó gyümölcsöt. " (Jn 15, 1-17)


Szeptember 14-én fogadalmat ünnepelt a Szent Szív Társaság (Sacré Coeur nővérek).

Milánkovics Tímea tette le első fogadalmát, miután befejezte két éves noviciátusát. A fogadalomtétel Budapesten, a zugligeti Szent Család plébániatemplomban, ünnepi szentmise keretében történt, melyet Koronkay Zoltán SJ mutatott be.

Együtt ünnepelt a hazánkban élő  összes Sacré Coeur nővér, valamint számos vendég nővér Ausztriából, Franciaországból. Ezen kívül a szerzetesrend társult tagjai, barátai, valamint Milánkovics Tímea családja, barátai, kollégái.


A fogadalom szövege a következő volt:

"Az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében,

Jézus Szíve nagyobb dicsőségére,

Mária, az Egyház Anyja jelenlétében

és előttetek, akik tanúként vagytok itt,

én, Milánkovics Tímea,

mivel szorosabban akarom Jézus Krisztust követni,

engedelmességet, szegénységet és tisztaságot ígérek

a Mindenható Istennek,

a Szent Szív Társaságban.

Kötelezem magam arra,

hogy a Társaság küldetését vállalom:

Krisztus szeretetét hirdetem,

a nevelés szolgálatában

Konstitúciónk szerint.

Bízva Isten hűségében és nővértársaim szeretetében

három évre teszek fogadalmat előtted,

Laura Moosbrugger,

aki Társaságunk Legfőbb Elöljáróját képviseled."

Forrás: Sacré Coeur Nővérek




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése