2013. december 25., szerda

Hivatástisztázó lelkigyakorlat a Nyolc Boldogság közösséggel

Hivatástisztázó lelkigyakorlat 18-35 év közötti fiataloknak
„Isten, az Úr nyitotta meg a fülemet. S én nem álltam ellen, és nem hátráltam meg.” (Iz 50,5)
Közösségünk 1998 óta szervezi meg ezt a lelkigyakorlatot, évente egyszer, márciusban, a homokkomáromi házban. A lelkigyakorlat 5 napos, kedd estétől vasárnap délig tart. A lelkigyakorlat folyamán Isten elé viheted kérdéseidet: Mire hív Isten engem személyesen? Hogyan ismerjem fel hivatásomat? Hogyan ismerhetem fel mély vágyaimat és félelmeimet? Hogyan tudok szabadon dönteni? Egybeesik-e Isten akarata és az én vágyam?
A lelkigyakorlatnak elsősorban nem az a célja, hogy egy hét alatt eldöntsd a hivatásodat. Abban szeretnénk segítséget nyújtani, az előadások, a lelkikísérés, a csend és az ima által (a lelkigyakorlat alatt szilencium van), hogy felismerd legmélyebb vágyaidat, esetleg azokat a félelmeidet, amelyek meggátolhatnak abban, hogy szabadon, örömmel válaszolj Isten hívására.
Program: naponta két előadás, részvétel a Közösség liturgiáin, szentmise, szentségimádás, naponta egyszer személyes beszélgetés egy lelki kísérővel.
A lelkigyakorlaton való részvétel feltételei:
-  Életkor: 18-35 év közötti
- Egy motivációs levél, melyben röviden összefoglalod, miért szeretnél részt venni a lelkigyakorlaton, milyen kérdések foglalkoztatnak a leginkább. Kérünk, hogy a levél tartalmazza az életkorodat, végzettségedet (vagy, hogy hol tanulsz), mivel foglalkoztál már eddig, milyen közösséghez, plébániához tartozol. Térj ki arra is, hogy voltál-e már ilyen típusú lelkigyakorlaton, tagja voltál-e esetleg valamilyen szerzetesi közösségnek, vagy elkezdted-e a szemináriumot.
A lelkigyakorlat helye: 8777 Homokkomárom, Ady E. u. 2
Bővebb információ és jelentkezés: Tel.: +3630 520 5171  E-mail: hk.vendeg@gmail.com.


Forrás: Nyolc Boldogság Közösség


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése