2017. augusztus 1., kedd

Jézus, a legjobb barátom



Wierzbicka Danuta Krystyna – ÁGNES NŐVÉR. Szerzetesi hivatásom története igazi jó barét  keresésével kezdődött. Sok jó és nagyszerű emberrel találkoztam, de a szÍvem mindig tovább keresett.

Amikor 18 éves voltam, beteg voltam és kórházban feküdtem, ott ismertem meg. A Szent Erzsébet nővéreket,akik nagy önfeláldozással és örömmel ápolták.

Egy este, amikor egyedül voltam a kórházi szobában, hirtelen erős hÍvádt éreztem a lelkemben: Kövess engem. A szÍvemet nagy öröm és szeretet töltötte el. Boldog voltam. Nem voltam egy bátor lány, de azon az estén elmentem a nővérhez, aki szolgálatban volt, és beszéltem vele a szerzetesi hivatásról.

Úgy éreztem a szÍvemben, hogy  Jézust követni, és egész életemet neki szentelni-ez az én utam.

Azóta egyre többször és többször közelÍti hozzám az Eucharisztia titkát. A szentmise volt a mindennapi kenyerem, és ma is az, ahol találkozom a legjobb barátommal,JÉZUSSAL.

A Szent Erzsébet nővérekhez WrocŁawban léptem be, mert nagyon szerettem a betegekkel dolgozni. Nagyon boldog vagyok, hogy most Sárospatakon tudok élni és szolgálni, ahol a kongregációnk pártfogója, Szent Erzsébet született.

Forrás: Szent Erzsébet Nővérek Kongregációja


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése