2016. november 26., szombat

Adventi imádság a hivatásért






Mária, az Egyház Édesanyja

Imádkozz Értem Fiadhoz, Jézushoz
a mi Urunkhoz, a Megváltóhoz,
hogy teljesedjen ki bennem
az Atya Akarata
a Szentlélek fénye által.

Könyörögj Hozzá értem,
Ó, Áldott Szűz,
Ő lásson el mindennel
szolgálatomhoz
Egyházamban
ahogy előrehaladok
hivatásomban.

Kérd Őt
Alázatos Szűz,
adjon számomra
egy különleges küldetést
és hozza nyilvánvalóvá előttem,
emellett adja meg a szükséges
látást,
bölcsességet,
erőt,
és minden kegyelmet
hogy beteljesíthessem
az Egyház javára
és az Úr dicsőségére.

Mária, Az Úr Szolgálóleánya,
járj közben értem
mindenkor és mindenhol
és mindenben,
hogy nyitott maradhassak
és választ tudjak adni
az Ő szavára
válaszolva Veled
egy örökkévalóságig:
„Legyen nekem
a Te szavad szerint.”

Teljesedjen be minden
az Atya végtelen szeretete által
amellyel eláraszt
és arra kér, hogy osszam meg
minden gyermekével.
Kérem ezt
Jézus Szentséges Szíve által
és a Te Szeplőtelen Szaved által,
Szent József Atyai Szíve által,
és minden szenttel egyesülten, különösen

minden apostollal,
Szent Mihály arkangyallal,
Szent Benedekkel,
Szent Meinraddal,
és Szalézi Szent Ferenccel.

Amen.


Francis de Sales Wagner, O.S.B.

Forrás: The Path of Life








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése