2018. november 4., vasárnap

Hivatástisztázó kurzus a Sacré Coeur nővérekkel 2018/19 és visszajelzések

Keressük együtt, hogy mire hív az Úr! 


Közös keresés, beszélgetések félelmekről, vágyakról, döntésről, utakról, elköteleződésről, Istenről, szerzetességről...

Bensőséges légkör, kiscsoport, szabadon feltehető kérdések, megosztás, ima, szentmise, közös és egyéni idők, személyes kísérés...

Azokat a 22-35 éves lányokat várjuk, akik szeretnék eldönteni, hogy van-e szerzetesi hivatásuk.

Szombatonként 9 -20 óra között:

2018. december 8.
2019. január 12., február 16., március 23., április 27.,
május 9-12. (az utolsó alkalom egyénileg kísért hivatástisztázó lelkigyakorlat).

Helyszín: 1121 Budapest, Zugligeti út 87.
Vidékiek számára korlátozott számban szállást tudunk biztosítani.

A program elemei egymásra épülnek, így fontos, hogy minden alkalmon részt vegyetek!

Jelentkezés 2018. december 4-ig a hivatasrscj@gmail.com mail címen.
A jelentkezést személyes beszélgetés követi, ezért kérjük, hogy időben jelentkezzetek.

"Ne téblábolj a parton, vesd magad a folyóba! A Lélek sodrásában biztonsággal eljutsz a kikötőbe." 
(Barat Szent Magdolna Zsófia, a Szent Szív Társaság alapítónője)

Bátorításul a korábbi alkalmak résztvevőitől idézünk:

„Nagyon segítő volt, hogy életem egyik komoly döntéséhez teret és időt, meg békességet és elfogadást biztosítottatok.”

„Hálás vagyok, hogy a kurzus közben megismerhettem szerzeteseket és az otthonukat, életmódjukat. Nagyon jó volt, hogy a helyszín egy közösségnél volt. (Találkozhattunk az ott elő nővérekkel és jelöltekkel.)”

Jólesett a fogadtatás, meg az az érzés, hogy van elégséges idő egy-egy "feladatra".

„Nekem nagyon sokat jelentett a kis közösségünk, akikkel együtt voltunk ezeken a kurzuson. A személyes találkozások a kísérőmmel, az őszinte megosztások a többiek részéről és a nővérek részéről is.”

„Így utólag belegondolva lehet, hogy egy fél évvel későbbre halasztanám a kurzust a saját életemben, mert most nagyon leterhelt voltam. Ugyanakkor meg ahogyan Istent ismerem, Neki oké voltam most is, és segített abban, hogy még ebben az élethelyzetben is tudjak jó döntést hozni.”

„A személyes kísérés alkalmai nekem nagyon meghatározóak maradtak végig! Azt hiszem, hogy enélkül nem lenne a kurzus ilyen hatékony. A nővér meghallgatása, tanácsai mindig segítettek, hogy valami letisztuljon bennem. Valahogy mindig előbbre lépve jöttem el ezekről a beszélgetésekről. Köszönöm a sok ránk szentelt időt!!!”
 „Sokat jelentett, hogy valakivel külön megbeszélhetem azt, ami feljön bennem; akár érzést, akár kérdést... Jó volt megtapasztalni, hogy mennyire egymásra tudunk hangolódni a kísérőmmel. Nagyon sokat számított az is, amikor ő elmondta a saját tapasztalatait.”

„A kurzus egészében az fogott meg leginkább, hogy mennyire nyitott a rend irányunkba, hogy mindent megadnak, őszinték, és segítenek az Istenhez közelebb kerülni... :) Ezért a befogadásért is nagyon hálás vagyok! Ajánlanám a kurzust minden kereső lánynak!”

„Hihetetlenül kedves és figyelmes volt mindenki. A fantasztikus ételekért külön is hálás vagyok :)”
„Megszerettem a szerzetesközösségeiteket és örülök, hogy lehet szerdánként imára menni a Mese utcába! :-)”

„Soha nem gondoltam volna, hogy ennyit ad majd ez a lelkigyakorlat!!! Köszönöm!
Nagyon-nagyon hálás vagyok Mindannyiótoknak minden készülődésért, befogadásért, elfogadásért és imáért.”

 
Forrás: Sacré Coeur Nővérek

Képek: MKPK



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése